ZASADY ZAMAWIANIA
- Zamówienia można składać on-line 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie są realizowane tego samego dnia lub następnego. Zamówienie złożone w niedziele i święta, realizowane są w kolejne dni robocze.
- W przypadku zamówień powyżej 1000 zł kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
- Zamówienia będą realizowane w terminie 7 dni roboczych po wpłynięciu zapłaty na konto.
- Złożenie zamówienia równoznaczne jest z potwierdzeniem zapoznania się z treścią regulaminu i przyjęciem jego postanowień.
ZWROT TOWARU
- Klient zawsze może odstąpić od umowy kupna i odesłać towar bez podania przyczyn. Prosimy jednak o odesłanie towaru nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony, w oryginalnym, nie uszkodzonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. (ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27). Transport przesyłki w przypadku zwrotu należy dokonać wyłącznie przesyłką kurierską. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem sklepu.
- W przypadku zwrotu towaru przez klienta, przelew gotówki nastąpi w ciągu 14 dni od momentu odbioru przesyłki zwrotnej.
REKLAMACJE
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem sklepu (email: office@digispacestudio.pl). Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (rachunek) oraz odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu.
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
WARUNKI DOSTAWY ZAKUPIONEGO TOWARU
- Zakupiony produkt jest dostarczany Kupującemu na adres wskazany w zamówieniu za pośrednictwem firmy kurierskiej. Cena produktu zawiera koszty dostawy, chyba, że przy danym produkcie podano inaczej.
- Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu i czy jest kompletna.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej „Protokołu Reklamacji”. Kupujący potwierdza pisemnym pokwitowaniem odbiór przesyłki od firmy kurierskiej. Z chwilą złożenia pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z jego posiadaniem i użytkowaniem.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep digispacestudio.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w poniższych warunkach oraz zmian cen.
- Sklep digispacestudio.pl nie będzie w żadnym wypadku odpowiedzialny wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania i stosowania oferowanych przez nas towarów. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Jeżeli potrzebujesz jakiejkolwiek rady, bądź też jest coś, co chciałbyś wyjaśnić – skontaktuj się z nami bezpośrednio. Jesteśmy po to, aby służyć Ci naszą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem.
Regulamin obowiązuje od 01.05.2020r.